Gå til innhold

Sprekkeferdig og nervøs...


Madame Prompadour

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er helt ny her, jeg. Leser og leser så øyet er stort og vått og forstår ikke så veldig mye... men det går seg vel til. Har nettopp lest litt debatt og funnet ut at jeg - med termin 29.1. nå er i en skummel uke, ikke særlig koselig å høre, spesielt med tanke på at jeg fikk en slags "mens" den dagen jeg skulle ha den, denne varte tre dager og så kom det ikke mere før etter en ukes tid igjen. Har noen andre opplevd det? Har testet positivt på to hjemmetester, så jeg regner med at det er en liten bolle der, men vi får se - skal til legen denne uken. Håper jeg har grunn til å fortsette å chatte og glede meg!

Forresten godt å kunne si det til noen - jeg trenger noen andre enn mannen min å snakke med, men vi vil holde det hemmelig frem til den farlige tiden er over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.vi er like så å sei like langt på vei.Jeg har termin 30 januar.Vi holder det også hemmelig ei stund til.Det einaste tegnet til at jeg er gravid er at jeg er sååååå trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke... blir mer og mer stresset nå, lurer på om det er borte allerede, men må vente på legeavtale. Gravitestene er VELDIG svake hvis overhodet positive, så har egentlig gitt litt opp for denne gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk visst ikke så bra som jeg håpet, dette her. Melder meg altså av forumet igjen - håper å komme tilbake sterkere om kort tid. Lykke til alle dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...