Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synest alt med spåing er utrolig spennede. Både med kort og pendel. Men, hvorfor får jeg så forskjellige "svar"? Er det ganske tilfeldig?

Har spørt om barn her inne, og fått fortalt at jeg kommer til å få to til.

To sa neste vår og en sa allerede i år med tvillinger. Er pendel mer "pålitelig" enn kort? Eller er det mest med den som spår:-)

Bare en drøss med spørsmål fra en som er gansge grønn...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5275348-hvorfor-s%C3%A5-forskjellig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

ER vel vanskelig å sei,men oppi gjennom tidene har eg skrive ned etterkvart som eg vart spådd når eg ringte.Og somme ting gjekk igjen hos fleire,og stemte,mens anna ikkje skjedde.Men tid er vanskelig å spå.Og det er jo det mange spør om her inne..Når..

Og for oss som spår,så varierer jo dagsformen,nett som hos alle andre,og dermed så blir ikkje spåinga så god som når ein er kvikk og opplagt.Nokre gonger får eg veldig svake og litt difuse svar hos pendelen.Og det kan komme av at ting ikkje alltid er bestemt enda,ligger ikkje i kortene enda om eg skal sei det slik.Og andre gonger er det fordi spørsmålet ikkje blir stilt rett.Og andre ganger er svarte så tydelig,at det er ingen tvil om at det stemmer.Håper svaret hjalp deg litt.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...