hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Er du her?? Ville så gjerne høre hvordan det gikk med deg, er babyen født eller er jeg litt "tidlig ute" ? husker ikke helt når du hadde termin..
Sunny:) Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Heisan!! Prinsessa vår kom til verden 28.05.2006. Hun var 4150 gr og 53 cm lang og er selvsagt verdens nydeligste!! Fra totalt desperasjon og fortvilelse etter to ufrivillige aborter på omtrent samme tid i fjor er vi nå verdens lykkeligste og mest takknemlige foreldre til ei lita deilig prinsesse som bare er snill og god!!! Håper det står kjempe bra til med deg også og at lille venn i magen din sparker og koser seg!!! Stor lykkelig klem
lilja70 Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Gratulerer, gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette var kjempefin lesing! Jeg husker så godt denne tiden i fjor... Og nå sitter vi her med prinsessene våre;-DDDD Annabel har sin første forkjølelse, har vært mye hektisk med stort familieselskap og mye snuing av døgnet også, men fremdeles sover hun hele natta som det lille gullet hun er. -En skikkelig liten perle;-D Tenk så langt nede vi var, tenk at nå har det plutselig vært verdt det, alt sammen. Så deilig, jeg ligger her med feber og er temmelig uttafor, men fremdeles sitter denne deilige følelsen av at jeg er verdens heldigste mamma i kroppen. Tror nok disse barna blir ekstra elsket, og det må jo være en fin ting, ikke sant? Gled dere, alle dere som fremdeles venter!!! Euforisk hilsen fra
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2006 ÅÅÅÅÅååå *snufs* SÅ flott :-))) Gratulerer så masse!!! Selvsagt er hun verdens nydeligste ;-) Jo,knøttet her er også merkbart mye mer aktivt enn for bare 10 dager siden. Kjenner det maaaange ganger i løpet av dagen og kraftigere også. Håper dette går bra. Ønsker deg og dine en riktig god sommer og kose deg med snuppa :-) Klem
venterdenandre Skrevet 13. juni 2006 #5 Skrevet 13. juni 2006 gratulerer til dere alle tre, jeg husker nickene deres fra ifjor. Jeg er også medlem i den lykkelige klubben etter to sa og en ma, jeg har termin idag og venter i åndeløs spenning!! klem fra
Sunny:) Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 TUSEN TAKK FOR ALLE GRATULASJONER!!!!!!!!! Jeg håper våre historier kan spre håp for fremtiden blant de som (desverre) har tilhold i dette forumet. Etter regn kommer sol og det er våre opplevelser levende eksempler på. Jeg sitter her med verdens skjønneste lille skatt ved siden av meg og hjertet mitt er så fylt av takknemlighet, varme, omsorg, kjærlighet og alt annet godt at det føles som det skal sprekke ;-). Livet er hærlig! Riktig god helg til alle sammen. Stoooooooooooooor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå