Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Min gutt på to måneder blir så tett i nesa om natta. Ser at det er buser som jeg har prøvd å fjerne med hårnål, men er så redd for å komme borti slik at han får vondt. Men samtidig er det så vondt å høre at han strever med å puste. Noen som har vært borti det samme? Gode råd?
Bærende mamma Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Jeg bruker nesesuger (tror det heter det). Kjøpt på apoteket.
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Jeg hadde litt saltvannsnesedråper i nesa hans, så brukte jeg nesesuger etterpå. Da hadde busene ofte løsna litt.
skimre Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 tar og snur en q-tips forsiktig rundt jeg... funker som bare det! er hun tett og surklete får hun en liten sprut med saltvannspray:)
Camomilla73 Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 Morsmelk sprøytet inn og sugd ut med nesesuger har funket her + vattpinne. :-)
WP-TLogPeanut Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 q-tip lillefingerneglen Sitter det fast får hun litt mm oppi først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå