Gå til innhold

åååhr!! forbanna..blir jeg aldri gravid? eller e jeg bare utolmodig?

Anbefalte innlegg

vell....da var jeg innom legekontoret og fikk tatt en test...som selvfølgelig var negativ=(=(=(=(

er jo ikke sikkert jeg har hatt el ennå da...og er fortsatt 10 dager til ikm....men nfaen ta, blir så deprimert av å høre..prøven var negativ..ååhr! blir forbanna på mg selv og at jeg ikke kan vente..

når blir egentli en test 100 % sikker?? hvor lang tid?? etter ikm ??

hadde litt halsbrann i dag morges, og brystvortene føles ekstremt ømfintlige...håpet derfor at d var noe nå....derfor løp jeg opp for å ta en test...

Fortsetter under...

vi er i 3 pp...

sluttet på p-pilla i desember 2005, men begynte ikke å prøve før i slutten på mars....men d var etter el, så jeg regner ikke d med som prøveperiode, så egentli er d den 2 pp=)

sist pp fikk jeg tanta nesten 2 uker etter ikm...blej skuffa da...

men allikevel...

i følge el-kalkulatoren sklle jeg ha el 1 juni, og være fruktbar 29, 30 0g 31 mai....men i følge pernille har jeg ikke hatt el..den er visst rett rundt hjørnet,..tappen ligger høyt oppe....og har så melkesekret...

så jeg håper jo at d enten har satt seg en spire, bare ikke produsert hcg enda...eller at el er rett rundt hjørne, og at d setter seg en spire da=)

Annonse

Jeg hadde ikm forrige lørdag, testet negativt onsdag, torsdag og fredag, lørdag til i går testet jeg veeeeldig svakt på strips fra babyornot, men i dag testet jeg med CB, og den viste positivt :)

Ønsker deg kjempemasse lykke til!! :o)

Synes det er veldig rart at du fikk ta en test hos lege i dag når du hadde kanskje hadde EL for ei uke siden... Det er ikke vanlig å teste pos. før etter forventet mens (IKM). Du er nok utålmodig - husk at mange bruker over 1 år på å bli gravid, og at 10 - 15 % av alle som prøver er ufrivillig barnløse...

på legekontoret spurte di ikke....jeg bare sa jeg ville ha en test....

jeg er nok gaaanske så utolmodig..men jeg får bare vente t ikm da=)

ser positivt på d nå etter tbakemeldingene..

syns synd på di som blir ufrivilli barnløse...men tror ikke jeg er en av dem=)

håper jaffal ikke d==) ikke noen av oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...