Gå til innhold

Da har jeg kommet fra UL igjen...


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Og alt var sååååå bra... Den fløyd rundt inni der og hadde det bare bra..:) Den var blitt 3, 19 cm stor, sist var den bare 1.31 cm..:)

Men var en uke lenger på vei enn det jeg trodde da.

Gynekologen sa 10+1 noe han var helt sikker på...:) Jeg ble bare glad jeg...:) ÅÅÅÅÅ nå er jeg såååå glaaaad!!!! :)

Skal jeg ikke på UL før vanlig UL 06.08.. Lenge til, men nå går alt bra :)

Ikke lenge før 2 tri. nå...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så utrooolig flott!!! Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne!!! Har vært litt småbekymra må jeg innrømme, lenge siden jeg har hørt noe fra deg her inne.... så godt at du nå kan slappe fullstendig av :)

 

Selv skal jeg på legekontroll på torsdag, og skal be om tidlig ul for litt mer nøyaktig fastsetting av termin. Spennende spennende! Gleder meg jo bare enda mer nå når jeg hører hvordan din UL var!

 

klem fra meg og knøttet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

 

Tusen takk! :)

 

Har vært på hytta på Risør noen dager, så derfor jeg ikke har vært her inne...deilig å komme litt bort. Men fantastisk å komme hjem igjen...hehe..:) Ta seg en varm dusj...

Akkurat nå er livet herlig!

Det går nok bra på UL din også skal du se...:)

Men trodde jeg var 9 + 1 i dag, men legen sa 100% 10 +1, så termin er endret til 3 januar i stedet for 10 januar. Nyttårsbarn..hehe..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre:) Alt går nok kjempe fint med det lille mirkalet skal du se. jeg er 10+0 i dag, men gynekologen sa at jeg er en dag lengre pga størrelsen på babyen, men jeg skriver 10+0 likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var du som ønsket "unnskyldninger" eller dokumentasjon så slapp å kjøre småfly til hytta ikke sant? Hvordan ble det - kjørte gubben fly og du bil eller? hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fløy jeg! Gikk faktisk veldig bra... Ble ikke kvalm eller noe. Men jeg tok reisesyke tabletter da...hehe, så jeg vet ikke om det har noe å si.:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh. så flott:-)) Det er så koselig å høre slike solskinnshistorier.

Ta godt vare på knøttet i magen, og deg selv nå da.

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg... I morgen skal jeg eller vi får jeg vel si, begynne å trene igjen...:) Har tatt det med ro etter exu`n.... Men om jeg begynner pent så går det sikkert greit. Skal ha på puls måleren så jeg har kontroll.

 

Alt ordner seg denne gang, lkan begynne å kjøpe babyting nå...juhu! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha noe med saken å gjøre det da, hehe.... så bra at du slapp unna!

 

vi var i helga og skrev under kontrakt på huset vi har kjøpt (2 timer kjøring hver vei) og jeg må innrømme at jeg - som alltid ellers er så utrolig restriktiv med medikamentbruk når jeg er gravid - krøp til korset og tok en halv postafen både dit og tilbake... var fremdeles kvalm, men hadde garantert blitt flere spypauser hvis jeg ikke hadde tatt de tablettene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postafen jeg og brukte...:) Fantastiske saker..Kjørte i meg to stykker da. Var litt skeptisk til å ta det pga bønna i magen, men farmasøyten sa at det var trygt å bruke det...:) :)

Ellers har jeg ikke vært mye kvalm altså, så jeg skal ikke klage på det. Har kommet på ettermiddagen noen ganger, men ellers ingenting. Glad for det!

 

Ja, det huset ja...fantastisk. Det var vel verdt to timer i bil? :) Eller fire timer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...