Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei på deg..

så du etterlyste symptomlista mi.jeg har vært på nattevakt så jeg har akkurat stått opp nå.. gjesp!!

mine symptomer har vært: ikke noe..

jeg har ikke og har ikke enda hatt noe symptomer på noe annet enn 2 positive tester,men jeg var helt bortevekk da jeg tror egget ble befruktet. da sovna jeg jo 3 ganger pr .dag..

men jeg var likeens da jeg ventet jenta vår for 7 år siden. merka ikke noe før i 3 mnd..

så noen ganger lurer jeg på om jeg er gravid eller? hehe! tar siste testen i morgen ..

LYKKE TIL.. håper du kommer etter i full fart..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm... ingen symptomer ... det er kanskje like greit egentlig. Jeg holder på å bli spø av å gå og kjenne etter. Sitter og klemmer på puppene og håper de blir enda mer ømme. Holdt på å gjøre det på jobb idag også. Jeg sitter i landskap så det skulle tatt seg ut å sitte der å klemme seg selv på puppene. Jobber sammen med mest mannfolk så de hadde sikkert ledd godt bak min rygg da.... I kveld heller jeg mer over mot at mensen kommer snart. Jeg svinger fryktelig i humør og tror det er usikkerheten som er årsaken. Sukk.. måtte disse dagene gå litt fortere.

Skrevet

hei martine68.

ferdig med puppeklemmingen?? hehe! du kan tro at jeg kjenner meg veldig godt igjen der,ja. men nå jobber jeg på natta så d er lettere for meg å klemme.. går d bra med deg og er d noe nytt??

med meg går d bare bar men fortsatt ingen symptomer.. eller jo kanskje litt ømme pupper..men nå har jeg tatt 3 tester og alle sier d samme,så da må jeg jo være gravid..

snakk om testoman..=]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...