Gå til innhold

Forvirret.......

Anbefalte innlegg

....og er det så rart etter å ha gått 16 dager etter forventet mens og graviditets testen viser fortsatt negativt :(

Vi er inne i vårt 3 pp..Jeg har ellers ganske "normal" mens (+3 el 4dager) men denne gangen er det noe som er "rart"..

Jeg skulle ha mensen for 16 dager siden men den kom ikke, og noen dager för fikk jeg en liten rosa/brun utflod som varte i 2 dager.

Jeg har fölt meg litt kvalm, trött de siste ukene, vondt i beina, bekkenet, lette forbigående menssmerter, hyppig vannlating, stikk smerter i magen, oppblåst mage..

Og for 5 dager siden får jeg en brun/litt blodaktig utflod som jeg tenker er begynnelsen på mensen, men den gang ei.. :S

Det kom aldri noe "ordentlig mens" som jeg bruker å ha, bare brunt utflod som er noen ganger blandet med litt blod..

I og med at jeg har et lite lager egglösningstester og graviditetstester (strips) liggende i skuffen :) så testet jeg meg men grav testene var negative 3 ganger i löpet av sist uke. Ved en feil forvekslet jeg en grav. og en eggl. test sist fredag, og det var noe som gav meg falsk håp fordi den viste positivt faktisk..

Og jeg skjönner INGENTING :S har jeg egglösning nå??

Det skal også nevnes at jeg tok en CB test også sist uke og den var negativ også..

Testet meg med eggl. testen idag også og jammen var den positiv!

Var en tur til legen igår og ville at han skulle ta en blodpröve for å väre helt sikker men han nektet og tok bare en "urinpröve test" som var negativ. Han mente at den er like sikker som en blodpröve..Ble litt skuffa da i og med at de bruker også strips..

Det ble et langt innlegg men godt å få det skrevet ned..Er sååå frustrert....

Kanskje noen med like erfaringer el noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5274620-forvirret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lela26!

Jeg hadde nylig en liknende erfaring som du her beskriver. I stedet for mens i mai hadde jeg brun/rosa utflod en uke samt litt friskt blod den ene dagen. Dette var tydeligvis det som kom av mens denne mnd, og nå hadde jeg nettopp el igjen (testet pos på el-test).

Kanskje årsaken kan være at kroppen ikke fikk til el forrige mnd, ikke vet jeg... Blir ikke overrasket over noenting med kroppen min lengre i grunn... :I

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5274620-forvirret/#findComment-5276712
Del på andre sider

Hei Mayflower :)

Godt å höre at noen har opplevde det samme :)

Jeg vet ikke hva det er med kroppen min den siste tiden :S

At jeg liksom har eggelösning nå samtidig som jeg har "mensen" som er som den er denne måneden altså minimalt med blod, heller en brun/blodaktig utflod..

Går det an da? Mens og eggelösning samtidig??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5274620-forvirret/#findComment-5277341
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...