Gå til innhold

August: Ang.aktivitet hos "den lille".


♥Koseklumpen-3 barnsmor♥

Anbefalte innlegg

Er snart i uke 31. Har ikke kjent skikkelige fraspark siden tors/fre. Kjenner bare litt smårykk og rolige/glidende bevegelser "inni der" av og til. Har det blitt roligere hos flere av dere rundt denne tiden? Kan babyen ha snudd seg med ryggen utover? Er litt småbekymret når jeg ikke ser magen sprette opp og ned, slik jeg har sett den siste mnd. Legen på sykehuset sa forrige onsdag at det snart skulle bli roligere pga plassmangel. Skal på ny u.s. på sykehuset neste tirsdag for å følge med i fht preeklampsi. Hatt noe høyt BT under hele sv.sk., men ikke andre symptomer på det. Tror egentlig UL terminen ikke stemmer helt heller. Tror jeg er lengre enn det den tilsier (1-2 uker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde det på samme måte. Syns liksom ikke jeg kjente noe liv og da kontaktet jeg jordmor/sykehuset. De ba meg komme ned, så koblet de til CTG-maskinen for å sjekke aktiviteten. Jeg følte 2 spark mens jeg var der mens maskinen registrerte en aktiv unge:) Antakeligvis lå den med ryggen ut sånn at jeg ikke merket det når den sparket. Den er roligere nå enn før, Er i uke 33 nå og dette var for 2-3uker siden. Men er man veldig i tvil bør man ringe sykehuset og få en sjekk. Det er utrolig deilig å bli beroliget. Det er ikke godt å være bekymret. Bedre å sjekke det enn gang for mye:) Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke så mye spark lenger, bare noen få armslag. Men merker veldig godt at hun beveger seg en del.Noen ganger kjenner jeg at det blir lagt masse vekt på den ene lungen min og oppunder ribbena. Litt ubehagelig noen ganger men da vet jeg at hun er der hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...