Gå til innhold

uææ..betygg meg jenter,nå er jeg redd!!!!!


Karima

Anbefalte innlegg

Akkurat kommet hjem fra ultralyd og alt vi så var en plommesekk med str.på en ert...+ mye væske i livmorhulen.

 

Jeg er nå 5+6 og trodde jeg skulle få se noe mer enn det. Skal til ny ultralyd på fredag.Legen nevnte at det kunne bli en sa :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vær redd. Da jeg var 5+1 såg jeg INGENTING, å da mener jeg ingenting. Da jeg var 6+1 så jeg en LITEN klump, å det var alt. Så slapp av, det er nok noe der, er berre for lite til å se enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dukan ta det helt med ro...

Var på ultralyd på sykehuset selv idag. 5+1. Legen så det samme som hos deg...plommesekk ...

Også mye væske i livmorhulen....fikk aldri helt svar på hvorfor det var væskeansamling...

Skal tilbake på ultralyd på fredag selv. De sa ingenting om spontanabort, men jeg har nå fått vondt i venstre side igjen, så de frykter vel kanskje en graviditet på eggstokk igjen også...??!!

Jeg blir gal av denne ventingen...

Målte de HCG verdiene dine da???

 

Synes noen ganger legene sier litt for mye (tull) når de ikke skal. Har hørt mange historier, og dessuten opplevd en del selv på sykehus.

Nå går jeg til 2 ulike leger/gynekologer for å være på den sikre siden..

 

Hold meg oppdatert hva de ser på ultralyd på fredag da vennen.

Stor varm betryggende klem fra meg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen vennen:) Har du også mye væske i livmorhulen? Da er det kanskje ikke så unormalt....Fikk heller ikke svar på dette med væsken..

 

Skal holde deg oppdatert...

 

Klem.

 

Ps.Jeg fikk svar på at smertene jeg har på h.side kan komme av den cysten som danner seg i eggstokken under alle graviditeter.Kanskje det er den som gjør vondt hos deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg berre lurte på hva de legen eller gynekologen sa om at du ikke så noe spire der??? Min sier vertfall at det er helt normalt så tidlig i svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja..Jo Legen kunne bare se en plomme sekk og mente jeg bare litt over 4 uker på vei.Men det er jo litt rart når jeg hadde siste mens 27.04 og eggløsning 13 dager senere.Dette vet jeg fordi jeg brukte eggløsningstest.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man skal ikke alltid høre på jordmødrene, de kan ta feil. Den lille spiren vokser i rykk og napp i begynnelsen, så gi det litt tid, å se hva som skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...