Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :-)

Sitter og lurer på en masse ting... Har inntrykk av at alle fødsler starter på natta/mårningen... Er det noen som har opplevd at det har startet på dagtid, sånn plutselig?

Også et spm. ang vannavgang... Har vannet gått på dagtid, har dere gjort noen spesiell aktivitet, eller har det kommet plutselig mens dere har sitti i sofa'n?

Må man ha kynnere før vannavg.?

Masse spørsmål, men sitter nå her og lurer... :-)

Fortsetter under...

Min fødsel startet midt på dagen, rundt halv tre. Den startet så gradvis at jeg ikke skjønte at det var rier med det samme. Vannet måtte tas på føden. Derfor er det vanskelig å svare på de andre sp m.

mine fødsler stratet:

den første startet ca kl 10 om morgenen...og varte i 14 timer til jenta mi ble født :)

den andre min startet ca kl 00.15.og varte i 12.5 timer til gutten min ble født:)

på den første fødselen gikk vannet under pressriene og på den andre fødselen måtte de ta vannet mitt...

hadde første gang 7 cm åpning da jeg kom på sykehuset andre gangen full åpning:):)

Jeg kjente første ri halv ett midt på dagen. Riene tiltok og varte ved og kl 5 neste morgen så drog vi til sykehuset for da hadde jeg så vondt at jeg nesten ikke kunne gå. Da hadde jeg 5 cm åpning, så det er vel egentlig der man sier at fødselen er i gang kanskje. Uansett: Det startet altså ikke midt på natta hos meg forrige gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...