Gå til innhold

Oktober: Ny ul imorra


vinterkyss *gutt+jente+gutt*

Anbefalte innlegg

Ja imorra er det min tur til å gjennomføre ul nr 2. De ble ikke førnøyde på første ul, fordi de ikke fant firkammersnitt, og fikk ikke se nakke-virvelen ordentlig. Noen som har vært på ul nr, der alt var helt fint?? Er så nervøs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på 2 ul, siden de ikke klarte å se det de skulle se.. Bildene var grå og grumsete.. Andre gangen klarte de heller ikke å se hjertet og kamrene godt nok, så må tilbake enda en gang. Ble bekymret, men som JM sa til meg.. Hadde det vært mistanke om noe galt hadde de gitt beskjed med en gang, og jeg hadde fått time til lege/videre undersøkelse samme dag eller bare noen få dager etter. Men siden de kaller meg inn igjen om 4 nye uker er det ikke noe galt, de vil bare ha ordentlig oversikt.. Og babyen har jo også vokst mye på 4 uker, jeg er 20+4 i dag..

 

Så tror ikke vi skal være for bekymret, de ville ha sagt ifra til oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til i morra!:) skal tenke på dere, vi gjennomgår jo akkuratt det samme som dere, fått ny time 14. vi da, går fort frem til det håper jeg:)

Ble veldig beroliget av innlegget til EleResa over, tror også at hvis det hadde vært noe alvorlig så ville de sett på det med en gang, ikke gitt oss ny time flere uker senere:)

krysser fingrene for dere, hold oss oppdatert!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...