Gå til innhold

da er jeg dessverre tilbake... hadde en kort svipp-tur til 1.trimester

Anbefalte innlegg

Jeg var så glad da jeg testa positivt i 6.uke. Men i uke 7+2 fikk jeg blødninger som viste seg å være en spontanabort. Synes det var helt fryktelig. Vi ble gravide i vår 8pp, og ser med gru frem mot at det skal gå like lenge før neste klaff.

Fortsetter under...

Uff..så trist! Vet akkukrat hvordan du har det... nettopp hatt sontan abort selv.. fant ut for 2 uker siden at jeg var gravid.. da var jeg kommet til uke 7... i helgen var jeg 9 uker på vei og da mistet jeg den.. men ting gikk vel fort etter at jeg tok ut spiralen i mars.. håper det ikke går så lenge til neste klaff...

masse lykke til dere!

Så trist at du og nattens dronning har mistet.. man blir jo sååå lykkelig når testen blir positiv. Og da har man ikke lyst å måtte rykke tilbake til start igjen...

Håper det tar kort tid til ny klaff for dere begge..

Klem fra Loise

Annonse

Hei du!

Har akkurat kommet tilbake hit jeg også. Skulle egentlig over til 2.tri da jeg mistet, men pga MA (8.april) måtte jeg tilbake hit istedet.

Vet godt hvordan du har det. Håper det klaffer for oss begge snart!

Mange klemmer fra

tusen takk for omtanken alle sammen. Og jeg føler veldig med dere andre som har hatt SA/MA. Selv om man ikke er kommet så veldig langt så er jo hodet og ikke minst kroppen peila inn på at nå skal vi ha et barn. Så ble det plutselig bare... ingenting liksom. Føles helt rart. Det er verst når man blir sittende å tenke for mye på det. Da kan man bli utrolig lei seg. Er veldig godt når noen viser at de bryr seg. Har valgt å være ganske så åpen om SA'en, det hjelper meg faktisk mye føler jeg. Da får jeg snakket ut om det.

Håper også at det skal klaffe snart både for meg (og for ikke å glemme min mann...) og for dere andre her inne. Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...