Gå til innhold

April: Da flytter vi..

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

jepp,nå skal vi flytte=)

Alt gikk i boks,og hun som var å så på leiligheten,skal ha den,og vi har fått leiligheten vi ville ha, 90kvm til 4500kr i mnd,2 soverrom,og et svært bad:) og stor stue=)

Å gleder meg som en unge,har vært så nervøs i helge at jeg knapt klarte å spise.

Så idag skal hun å snakke med husvertene,så i siste uken i denne mnd flytter vi nok,og blir da fri før internett...til jeg får skaffet meg det der,men blir å savne dere utrolig mye,så skal prøve å få ordnet nett fort =D

Så er siste hindring om jeg kommer inn på skole og får bhg plass til Simen eller ikke..vå får se,akkurat nå er jeg så glad og happy over at vi skal flytte,kommer jo nærmere mamma og lillesøster også da..=)

Så istedefor 30-35mil mellom oss blir det bare 9mil:)

Så nå er det bare å starte å pakke på oss ja,HERREGUD som jeg gleder meg!! har seriøst sommerfugler i magen,ikke bare pga. flyttingen,men dette kan også hjelpe oss økonomisk,gubben får kanskje en 3 dager jobb, men en god mnd.inntekt =) og jeg skal finne meg en helge jobb inni mellom alt skolearbeid,å være mamma,kjæreste og venn=) får håpe vi klarer dette da..=)

Ville bare dele lykken min med dere=)

Klemmer fra meg =)

Simen vinker sikkert fra barnevogna hvor han ligger å sover til alle aprilbarna (babyene,for han er enda min baby...he,he=) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe,ja skal prøve å skaffe meg det så fort som mulig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du må få tingene på plass fort - du er viktig for oss. Du holder liv i oss du vet du.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...