Gå til innhold

da forlater jeg dere.... dessverre


nattensDronning71

Anbefalte innlegg

På 8pp ble vi endelig gravide. Lykken stod i taket men den ble dessverre kortvarig. Jeg testa positivt da jeg var 6 uker på vei, men mista i uke 7+2. Det var forferdelig trist. Selv om jeg ikke hadde turt å begynne å glede meg skikkelig, så blir det trist uansett. Med engang man er gravid så begynner jo alle slags tanker å kverne i hodet på deg. Og plutselig så må man nullstilles og begynne forfra. Håper vi greier det litt kjappere enn på 8pp denne gang.

 

Er det noen som vet hvor kjapt man kan begynne å prøve igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt både at man kan begynne igjen med en gang og at man skal vente en mens for at kroppen skal komme tilbake i gjenge igjen. Har man hatt en mens blir det jo også lettere å beregne foreløpig termin. Forresten har jeg også hørt at det skal være lettere å bli gravid rett etter en SA enn ellers, så forhåpentligvis blir det ikke så mye som 8pp på deg denne gang.

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist og leit!!

 

Jeg krysser fingrene for at du snart er tilbake her.

 

Lykke til:)

 

Sender deg en trøsteklem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan begynne å prøve igjen med en gang når det skjer såpas tidlig tror jeg. Det er til og med veldig ofte man blir raskt gravide igjen. Har noe meg hormonene i kroppen å gjøre tror jeg. Selv ble jeg gravid før jeg fikk mensen tilbake etter SA i uke 6. Det eneste aberet er at det er vanskeligere å beregne termin men det anser jeg som et ubetydelig problem. Ved UL i ca uke 18 ser de det likevel.

 

Lykke til videre. Håper du ikke trenger vente så lenge får du blir gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet i våres (5 uker på vei), og fikk da beskjed at vi kunne prøve igjen med én gang. Det gjorde vi og jeg ble da gravid igjen med en eneste gang... Nå er jeg 8 +5 og har en mye bedre "magefølelse" denne gangen. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet selv i uke 7 for et par år siden, ble fort gravid igjen. Kjenner et par stk som ikke engang rakk å få tilbake mensen. Tipper du er tilbake her før du aner;-) SA er fælt men, men det er vel naturens måte å "ordne opp" på. Sannsynligvis hadde ikke fosteret vært levedyktig. Masse lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for alle innlegg/svar. Det hjelper faktisk på humøret at noen bryr seg, og tar seg tid til å svare. Tusen takk!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...