Gå til innhold

Da har jeg gått å ventet å ventet å ventet.....

Anbefalte innlegg

og det er veldig lenge siden jeg har vært inne hos dere nå damer...ville bare fortelle att miraklet har skjedd...for jeg har tatt en test i dag å den er positiv!!!!!! Jeg og min samboer hadde fått reservert time på St olav i uke 22 for fryseforsøk,å jeg skulle ringe inn mens på mai, men den kom da aldri....Heldigvis,så nå sitter jeg her på tjukken og har ikke fått skikkelig bakkekontakten enda,er så vanvittig lykkelig nå,at det er nesten ubeskrivelig, TENK AT VI KLARTE DET SELV!!!!!

så da får vi ha is i magen de første mnd fremover her....jeg er gravid jiiipppi

Fortsetter under...

Annonse

hei damer å tusen hjertelig takk for alle lykkeønskninger,nå har det seg slik att vi gikk til icsi behandling pga. dårlig sædkvalitet...mrk jeg har IKKE hatt besøk av verken postmann eller feier HEHE....

Vi har hatt vanvittig med flaks egentlig....å det er mulig att min hormonbehandling i forbinnelse med uttaket muligens hadde betydning,iflg St Olav iværtfall.....

det er like uforklarlig dette som om hvorfor sædkvaliteten er dårlig....

Men vill takke dere alle for en fantastisk god støtte gjennom disse mnd med prøving og har egentlig veldig lyst til å fortsette på denne sia selv om jeg skulle vært på 1 trim nå....

Håper du ikke er så langt unna Lenn!!!! Du hadde vell fryseforsøk i uke 24????

Lykke til alle sammen jeg ønsker dere ett år fyllt med baby***************

stor klem

Tjo hei Lise Merethe!!

Og gratulerer med deg fantastiske nyheten!!! Er det mulig?? Med nedsatt sædkvalitet så klarer dere det selv!! Det er helt utrolig :o)

Må være en fantastisk følelse innvendig :o)

Jeg er i gang med Progynova, og skal på ultralyd fredag for å se om slimhinnen er tykk nok. Det er den nok ikke. Var inn til 2 UL sist gang. Dette blir 3. forsøket og det er vel noe som heter at alle gode ting er 3???????? Jaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Du må komme inn og holde meg oppdatert innimellom.

Lykke til videre:o)

Stooor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...