Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 jeg får så jævla lite næring i meg så da fant jeg ut at det var bra og drikke litt mme som kosttilskudd,melka mi er mye mer næringsrik og tulla blir god å mett! verdt å prøve
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Tar vitamin også, men med mme som tilskudd til meg selv så har jeg sluttet å rase ned i vekt. Drikker ca 500ml per døgn,blander med litt frukt osv
Sassy. Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Går an å kjøpe ernæringspulver på apotek også....
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 Du vet, det næringsinnholdet i mme er tilpasset babyer. Ta deg en vitaminpille, og begynn på helsestudio og tren knallhard styrketrening. Da får du sterke muskler, og går opp i vekt, blir sterkere og flottere. Du skal ikke drikke mme. Du er ingen baby.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #8 Skrevet 6. juni 2006 For et utrolig useriøst innegg. Har du prøvd psykolog? Noe er klart galt i hauet ditt sår du poster slike dumme innlegg.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #10 Skrevet 6. juni 2006 Kanhende det. Vennligst forklar da. Gleder meg tilfortsettelsen....*sitterogventerspent*
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #11 Skrevet 6. juni 2006 he he...synes dette var artig jeg da:) Regner med at HI tuller, hvis ikke får hun aplaus av meg for kreativitet:) Alt for barna:)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #13 Skrevet 6. juni 2006 Nei jeg drikker reste av morsmelka babyen min ikke klarer å drikke jeg:) (Kødder jo så klart..)
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #14 Skrevet 6. juni 2006 Hovedinnlegger, du ble stille nå........ Feig?? Pingle!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå