Mamma til tre Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Er det greit at eg skriv dette her? Eg har laga ei mailgruppe for oss som har fått barn i 2006, eller venter små i løpet av året. Mailgruppa likner litt på eit forum. Ein sender mailer til gruppa som alle kan lese, og svare på. Men det som er fint med mailgruppe er at den er lukka- så det er kun medlemmane som kan lese mailene som vi skriv. Og for å bli medlem må ein godkjennes av meg først (kriteriet for å bli med er som sagt at ein har fått barn i 2006, eller venter små i løpet av året). Eg er sjølv med i mailgruppa Barn2000, der vi er ein gjeng damer som har holdt kontakten sidan før milleniumsbarna våre kom til verden- både via mailer, chat og treff. No håper eg å lage ei like fin gruppe for oss med 2006- barn. Viss du kunne tenke deg å vere med, så følg denne linken: http://groups.yahoo.com/subscribe/barn2006
Mamma til tre Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 6. juni 2006 Så fint at nokon ville vere med. Fleire?
Bærende mamma Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Har "meldt" meg på denne klubben, men når jeg går på siden får jeg bare denne mld: Your membership is awaiting approval by the group owner. Kanskje jeg ikke får være med i mailgruppa ettersom det tar så lang tid eller? He he he.....
Mamma til tre Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2006 No når eg fekk mail tilbake med info om deg, har eg godkjent deg Dette har du nok fått beskjed om no. Velkommen skal du vere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå