¸.•°´¯)blå&rosa(¯`°•.¸ Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 Sitter og svetter paa en internettcafe mens snuppa tar en lur. Hun er et prakteksemplar av de sjeldne,og sover eller koser seg i vognen hele tiden. Elsker aa bade i bassenget! Dette ser ut som det blir en super ferie. Har vaert her i to dager naa. Kos dere hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 Åååh, så kooos! Her er det strålende fin sol! Må dere ha en fortsatt fin ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille** Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 Høres deilig ut!! Hadde med oss et prakteksemplar til syden vi også, deilig for mor og far!! ;o) Kos dere videre da, her er det endlig blitt sommer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammadalt...;-) Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 hvor på kreta er du da? jeg reiser nedover på lørdag, gleder meg som en liten unge! men jeg skal reise med ei venninne jeg da..... klumpen min skal kose seg hos mormor! kos dere videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå