Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere her inne. Var medem i sliter-klubben i over 1 år. Vi hadde prøvd i 1,5år når jeg "meldte" meg inn der. Vet hvor fryktelig vondt det er å slite med å få barn. Noen perioder klarte jeg ikke å finne glede i noe som helst. Alt som betydde noe var denne etterlengtede babien.

Etter å ha prøvd i litt over 1 år begynnte vi å utredes for ufrivillig barnløshet. Jeg fikk beskjed om TO tette eggledere. Begge var litt krøllete. Det dryppet noen få dråper blåfarge ut av den ene etter åpningsførsøk med lapraskopi på Ullevål. I tillegg var samboeren til tester som viste dårlig sædkvalitet og lite antall avømmere. De sa sjansene var små for å få på naturlig vis. Vi ble satt opp til IVF. Skulle vært igang i mars. I løpet av høsten prøvde vi div hormonkurer uten hell. Fra november til ivf ble satt igang skulle vi liksom slappe av og ikke stresse. Jeg sterssa nok endel fordet.

Men rett før jul la jeg gullegget og samboeren leverte noen supersvømmere. Og det ble det barn av:-) Så til dere som ikke klarer å slappe helt av på tross av alle "gode" råd. Det kan gå fordet! Selv idag hater jeg når folk sier; "Ja dere slappet nok bedre av når dere visste at dere skulle igang med IVF snart". Svarer da at jeg slappet overhodet ikke av. Om mulig ble jeg mer gira og stressa.

Nå jeg er 27 uker på vei med verdens flotteste lille gutt. Vi føler oss som verdens heldigste.

Så hold ut damer. Jeg håper så indelig at dere får oppleve å kjenne søte små (og ganske harde noen ganger...) spark fra en liten en i magen snart!

STOR klem fra tidligere sliter

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5272979-st%C3%A5-p%C3%A5-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for støtten,koselig innlegg fra deg :D

Er ikke så lenge siden jeg mld meg inn her og har prøvd i to år....Har fått kjempe mang gode råd,så venter fortsatt i spenning...

Lykke til med graviditeten med den lille prinsen.(missunner deg masse)

Klem

Annonse

Kjempefint innlegg :-)

Sa folk hvirkelig det til dere, at nå slappet dere mere av? Selv har jeg hatt en del av de "kjenner noen somskulle adoptere...osv..." av venner, ble sint på dem! For sjangsen for at det skjer er 0.07%

Har selv tenkt i det siste at når jeg blir gravid kommer folk til å si "ser du? Det var det jeg sa at du kom til å bli gravid og at du bare burde vært mere tålmodig..." Da kommer jeg til å bli sint ja! Folk altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...