Gå til innhold

Juni: Gull i magen:-) FØDEKLAR


Petronella♡mor til to

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ekke nyskjerrig jeg altså, men har du vært i kontakt med sykehuset i dag eller??

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Ga dem knapt sjansen til å henge fra seg yttertøyet da de kom på jobb i dag. He he... Men ikke mulig å få endra datoen:-( jeg ble skikkelig skuffa. De har visst helt sprengt kapasitet der oppe. Og hun dama sa det var helt vanlig å få ks dato på termindatoen. Ikke jeg hørt om men... Ikke noe å gjøre. Prøve å la være å deppe over d. Tenker at d er jo bra for tulla å bli så stor å sterk som mulig før hun kommer:-)

 

Nærmer seg for deg nå. Spent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, det var jo litt kipt. Men som du sier, det nytter liksom ikke gå å deppe en hel uke... Og ja, jo lenger hun blir jo "bedre" er det jo, så du får trøste deg med det (selv om den kanskje er litt mager). Du får heller se det positive i det, du er i alle fall sikret å møte tulla om 7 dager. Er ikke alle som kan si det i forkant av termin :o)

 

Jeg er litt spent ja. Tenkter liksom på at nå er det bare 3 dager igjen så er vi 4... Det er litt merkelig, selv om vi har barn fra før, at det kommer enda en liksom. Også får man jo masse rare tanker da vedr KS, plutselig i får fikk jeg for meg at det var litt skummet... Samboeren bare tittet rart på meg og sa at jeg har jo gjort det en gang før. Joda, og det var en "perfekt" KS opplevelse. Kanskje det som er skummelt, denne gangen har jeg tenkt på at de begynner før bedøvelsen virker, at det er vondt å sette spinal, tenk om de treffer feil og jeg blir lam ol. Ganske patetisk (spesielt fordi jeg har gjort det før) men det er vel bare sånn det er noen ganger, at man får litt tanker sånn rett før. Er jo absolutt ikke bekymret, egentlig :o)

 

Vel, regner med at jeg reiser hjem den dagen du tar KS (eller dagen før) så da treffes nok ikke vi der. Men uansett får du ha masse lykke til også må du "kontakte" meg på Bim når du er tilbake, så kan vi dele fødselshistorier her :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, trøsten er mager, men jeg klynger meg til den:-) Og som du sier, jeg er jo garantert å møte prinsessa om en uke:-) Deilig å vite at jeg slipper overtid.

 

Forstår godt at du er nervøs jeg. Du vet jo hva du går til... Vet HVA du skal grue deg til. Jeg har ikke peiling, så vet liksom ikke hva jeg gruer meg mest til... Spinalen er vel kanskje. Og så d med kateter. Må innrømme at jeg ikke vet helt hvordan det fungerer, men høres skummelt ut... Og selvfølgelig har jeg lest historiene til de som får infeksjoner og betennesle i livmora osv... Ikke så lurt. Prøver å tenke på at de jeg kjenner bare har hatt positive opplevelser, så hvorfor ikke jeg?

 

Du skal vel "legges inn" i morgen. Du må ha masse lykke til!!!! Og lykke til som tobarns mamma! Vi "snakkes" her inne når jeg kommer hjem fra sykehuset.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...