Gå til innhold

Noen her som bruker fatburners med effedrin i??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare lure om noen har prøvd slike og evt hvilke erfaringer dere har med de i fobindelse med trening??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

hei du Hovedinnlegger!

 

Jeg har brukt det - og det funket bra med meg. Men så trente jeg mye fett forbrennende og spiste særdeles sunt.

 

Jeg gikk ned 9 kg på 6 uker - men så gikk jeg knall hardt også altså.

 

Jeg ønsker å være anonym på dette fordi jeg syns det er litt personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt dette med gode resultater.

 

Satset ikke på å spise sunnere enn ellers, men pillene gjorde at jeg ikke ble sulten, så jeg spiste veldig lite.

 

Hadde masse energi og det var gøy og lett å trene. Selvom jeg i utgangspunktet var en utrent sofapotet...

 

Tok aldri så mye som maksdosene, og tok pillepauser når effekten ga seg/dabbet av.

 

Hadde i perioder store problemer med å sove pga pillene, så man skal/bør ikke ta dem etter kl. 17. Jeg tok dem til frokost og lunsj/før trening på dagtid for å få sove om natta.

 

Jeg har brukt forskjellige typer og merker, med og uten effedrin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Det her bør du absolutt ikke spise når du ammer!!!

Generelt så går du på "overdrive" heletiden og jeg kan ikke love at du ikke går på en liten smell...

Du får høyere hjertefrekvens og du tilsetter kroppen en masse drit!

Jeg anbefaler de ikke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen, enkle kjappe løsninger kan ofte koste dyrt. Effedrin e ikke tillatt i noge, og det er en grunn til det. Væ litt kitiske til hva dere putter i kroppen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja effedrin er ikke lovlig i Norge, og ikke er det spesielt bra for kroppen heller..Mye sideeffekter av det, som hoy puls, soevnloeshet, hodepiner utslett, skjlvinger osv.. Har ikke proevd det selv men kjenner en som har gjort det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt de.....de funket som de skulle....men...ja...mistet matlysten HELT....og maaaaange bivirkninger ja.... Men så var jeg meget desperat også da....så for meg i ettertid var det verdt det. Men det må jo være opp til enhver det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...