Gå til innhold

August: noen i sørnorge her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen på sørlandet som venter nr 2 i slutten av august? Jeg har en på snart 2 og venter en til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fra Kristiansands området og venter nr. 2 i begynnelsen av august. Vi har ei på 2 1/2. Hvor omtrent bor du, og hvor gammel er du? Jeg er 31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vi prøve å treffes eller? Jeg var på et lite BIM treff når jeg var gravid sist og det var veldig koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettop blitt sykemeldt så for meg passer det nesten når som helst på dagtid, men vanskelig på kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde hvert kjempe koselig med ett treff en dag. Jeg er i full jobb, men har ikke noe problem med å ta fri en dag. Hvor og når skulle vi møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver meg på noe helt konkret jeg da: Hva med å treffes på Glipp i Kristiansand førstkommende tirsdag kl. 12? Kom gjerne med andre forslag men det er vel lurt å være konkrete slik at det ikke går så lang tid for å planlegge....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neste uke er litt vanskelig for meg da har jeg tenkt meg til oslo på litt ferie. men ellers er jeg klar, er nå blitt sykmeldt å går for det meste hjemme. hvor mange er vi som kan komme på treffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Bra noen kan være konkrete. Jeg kommer gjerne på tirsdag, hvis det er ok, leste lenger oppe på tråden at det ble ønsket kontakt med noen som venta nr 2...!? Altså dette er min første.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått ut i ferie fra og med denne uka, så passer kjempe fint med førstkommende tirsdag kl 12. Gåper vi sees på Glipp da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig. Jeg kommer! Kan vi ikke bare møtes like utenfor slik at vi "identifiserer " hverandre lettere på magene.... Er ikke så lett å se hvis førstemann bare finner et bord og setter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper dere får det koselig, gi beskjed neste gang dere møtes for da vil jeg veldig gjerne være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Hvor mange kommer?

 

Skal vi spørre de andre på 3. trimseter eller evt. alle trimesterene?

 

Bare ett forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke helt oversikt over hvor mange som kommer, men kjempe koz med alle som kommer, uansett hvor de hører inn under:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Våknet opp med feber idag jeg, vil ikke komme å smitte dere andre gravide. Så beklager jeg kan ikke komme, er gjerne med en annen gang ( hvis vi rekker det)

 

Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde det koz på treff, vi ble bare to da..hehe. håper du er bedre nå:-)

...vi tenkte om vi skulle ha et nytt treff om et par, tre uker, så håper folk kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da!

 

Vi må ha ett treff igjen ja, det er jeg gjerne med på.

Det vi kan gjøre da er å skrive inn på alle trimester gruppene sånn at så mange som mulig kommer ( det ble gjort på ett treff for to-tre mnd siden, da ble vi vel 10). Vi sørlendinger er jo ganske trege og må få det inn med teskje, he he :)

 

Går greit med meg, holder meg i ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne vi ikke tatt en treff på dagtid om ikke så alt for lenge. har utrolig lyst til å møte noen "nye folk" som er i samme sitvasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...