Gå til innhold

April: Nå skal vi..........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

her lekes det med det meste =)

men er veldig glad i biler og slik,har enda ikke ryddet bort alt av babyleker,men skal gjøre det nå i samme sleng når vi flytter:)

Ja,også ball da,den vi fikk gjennom libero,de er in nå:) ruller og kaster dem overalt=)

Leker lite med sine leker, men med legoen eller bilene til storebor er kjekk. Barbiene og dukkene til storesøstera er også kjek.

Om hu leker med noe fra sin lekekasse (eg og rydda vekk "baby" lekene for en måneds tid siden" da blir det ballen eller bamsene sine. Koser og koser med bamsene.

Men me er mye ute, der går det i trampolinen eller å leke i sanden. I går spiste hu sand og det var jo ikke godt. Sto der å skulle ta det ut igjen men med hender som var fulle av sand. Eg måtte løpe å hente vann til hu og en klut. Litt motvillig fikk eg vasket vekk sanden og hu fikk drukket mye vann,,, ja det er det dei store leker med som er kjekt.

Garasjen er veldig gøy å klatre på, og ta heisen opp og ned.

Alt skal snakkes i som om det er en telefon! Skjønner ikke hvor han har det fra... hehe...

Leker med lyd er fremdeles favorittene. Har en fisher price skolebuss med mange forskjellige lyder og sanger. Den trykker han på til han finner favoritten, da gliser han fra øre til øre. Ellers er det veldig gøy å trykke på annlegget, som han vet utrolig godt ikke er lov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...