Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Ja, så har jeg også fått gleden av å ta del i det fenomenet. Noen som vet hva jeg kan få på apoteket uten resept for behandling?? Bare en uke igjen til temin og ejg trodde jeg slapp unna dette... den gang ei
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Dette trenger desverre jeg også svar på. Noen som kan hjelpe???
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Spør på apoteket, der vet de det sikkert. Men er det noe vits i å behandle de FØR fødselen? Er det ikke stor sjanse for at de kommer tilbake når man ligger der og presser?
Sigbeth Skrevet 6. juni 2006 #5 Skrevet 6. juni 2006 riktig, alcos-anal fås reseptfritt. Og det er i aller høyeste grad vits i å behandle før fødsel, skal da ikke gå å ha vondt fordi det kan bli verre etter fødsel. Alcos anal lindrer jo godt! Jeg hadde hemorrider til og med før jeg ble gravid, så jeg vet at det er ingen grunn til å vente med behandlig.....jeg har nok ventet for lenge, for jeg trodde alt var reseptbelagt. Så må nok i gang med et sterkere preparat etter fødsel - hvis man kan det når man ammer da....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå