Gå til innhold

Noen som hadde mensen selv om de var gravide her??


VilJegVil?

Anbefalte innlegg

Fikk noen her mensen tross at de var gravide?

Når testet dere i så fall positivt og hadde dere vanlige mens symptomer?

Jeg har for første gang hatt normal syklus lengde og hadde sex gjennom El , mensen har kommet, men ingen mens symptomer. ikke pms, ikke vondt imagen, bare tynt blod ( ikke kraftig blødning ) og noen kjedelige kviser... Vann i kroppen har jeg ikke og det er jeg veldig plaget ved når jeg har mensen.

Kan noen fortelle hvordan dette var for dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei...

 

Første gangen jeg var gravid hadde jeg en rar mensen, og testet positiv 2 veker etter mensen, (fant ut at jeg må ha hatt mensen, mens jeg var gravid- for det skal vell ikke være mulig å teste positiv 2 veker før ikm)...det var en rar mensen, ja- men det endte i SA...

Det er tydlig jeg produserte hcg nivå sent, siden det tok langt tid før jeg testet positivt!!!

Jeg testet positiv 2 dager før ikm denne gangen, men negativ dagen etter- mensen kom 4dager for sent, og var veldig "rar" og varte bare tre dager+ ingen smeter...så trur jeg skal teste en gang til just in case....

 

Så det er håp, har hørt om mange som har rar mensen en mnd, og er gravid!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mensen, men veldig kort, og så kom det noe rart, mørkt blod 8-10 dager etter at mensens første dag. Har nå ikke blødd på nesten en uke. Har testet positivt på to hjemmetester, men skal til legen denne uken for å sjekkes. Litt nervøs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Jeg hadde en veldig liten mens. Varte "riktig" antall dager, men var veldig lite mens og veldig brunlig. Var helt sikker på at jeg ikke var gravid, men jeg målte temperaturen hver dag og jeg så en helt klar stigning som jeg ikke klarte å bortforklare for meg selv i mer enn 1 uke. Så da tok jeg testen og den var positiv! Var da nesten 6 uker på vei.

Jeg er nå 11+1 og alt er vel så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemoren min hadde vanlig mens hun i hvertfall fire mnd. Hun fant da ut i fjerde svangerskaps mnd at hun faktisk var gravid... Det svangerskapet gikk helt fint. Jeg har nå en halvbror på fem år som skal bli onkel...hehehe...:) Han har sagt han skal bli to ting her i livet, det er flyger og onkel....så da er den ene i boks iallefall...hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk , så flott.. da venter jeg til denne mensen liknende tingen er over og så tester jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...