Gå til innhold

Naima -EXU


b.alias

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg tror noen bare rett og slett er uheldige. Jeg har ingenting som kan påvirke at dette kan skje...Hvis man søker på EXU på google.no, står det mye om hvem som lettest kan bli rammet av dette. Men ingenting av dette stemmer med meg iallefall.

 

Har hørt at de som har hatt EXU lettere kan få et svangerskap utenfor livmor igjen... Så jeg går nå til full kontroll på sykehus, med HCG oppfølging og ny ultralyd igjen på fredag..

 

Håper alt går greit for deg også. Det er en lettelse å høre om flere her inne som har hatt EXU og som er "normalt" gravide nå.

 

Jeg er såpass tidlig i svangerskapet enda, (5+1) at så mye kan skje enda. Og legene har ikke utelukket at selv om de så en graviditet i livmor, kan det også være et svangerskap til utenfor....

 

Håper det går bra med oss alle her inne:-))

 

Lykke til:-)) Vi holder kontakten"her inne"

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper ingen av oss (eller noen) er uheldige igjen....

Det var litt av en dobbel beskjed du fikk av legene. Stakkars deg, jeg hadde flippa litt tror jeg. Jeg skal til legen til torsdag og skal nevne exu for min nye fastlege og be om ultralyd straks!!!! Går inn i uke 7 i morgen så da må de vel klare å se hvor den lille vakre befinner seg....eller når er de kan se det med sikkerhet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igen

 

Legen skal kunne se noe i livmor med ultralyd i ca uke 5. Hjertet begynner å slå ca uke 6, så da skal man kunne se dette også...men ingen regler uten unntak. Det kan være at noen må få enda en uke ekstra på seg, før legen kan se noe på ultralyd...

 

Så spennende det blir i morgen da. Hold meg oppdatert:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...