Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har fått mail av henne nå, og det er helt merkelig hun "vet" alt om meg, nesten litt nifst å lese!!

Hun skriver veldig langt og utfyllende, så det er mye lese stoff man får tilbake!!!!

jeg spurte om to ting, men fikk svar på masse annet også, hun begynner med å skrive litt om fortiden, og så om fremtiden, UTROLIG spennende:))

Jeg anbefaler dere å sende en mail til henne viss dere ønsker å bli spådd av ei som tar seg tid, og gir gode svar:))

lykke til den som vil...=)

Fortsetter under...

hei susann... :-) hører at du er veldig flink og treffsikker, jeg spår i kort og det er veldig vanskelig og spå seg selv, jeg lurte egentlig bare på en liten ting, og lurte veldig på om du kunne være så snill og svare meg? når blir jeg gravid? er født 30nov85

stooor klem

Hei babyface

Du gjør en kjempe jobb her inne , og lov meg at du er flink til å ta deg pauser , hvis ikke blir du helt utkjørt. Man blir utrolig trøtt og sliten , og det taper deg enormt for energi.

Det ligger en gutt rundt deg , og det føles ikke som du bør jobbe veldig lenge med å få den til å sitte. Det føles som om den vil sitte mellom sensommer og senhøsten engang. Du blir nok litt kvalm kjenner jeg , men det er så absolutt verdt det. Grunnen til det er at du får en skikkelig GUTTE-GUTT , mens du selv er skikkelig JENTE-JENTE , så det blir kjeeeempe hormon kræsj :o) Men masse lykke til og ta vare på deg selv

ja jeg prøver og få nok pauser, for merker at jeg er mer sliten og trøtt etter jeg begynte og spå her inne :-) men det er gøy og kunne hjelpe andre... det er derfor jeg gjør det, for det er veldig givende :-)

og tusen hjertelig takk for svar :-) setter enormt stor pris på det... stemmer godt at jeg er ei jente jente ja.. hehe... hører det ofte av samboer :-) jeg har sluttet og tenke så mye på at nå skal jeg bli gravid... får da funker det værtfall ikke....

gijen tusen takk for svar :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...