Gå til innhold

klikke lyd fra magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen ganger hørt en rar klikke lyd fra magen,noen flere?lurer på hva det er?litt vanskelig og forklare denne lyden men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det klikker fra min mage også! Jeg har spurt mange om dette, men får ikke noe forklarende svar. Snodig fenomen.....

Skrevet

ååå jeg har lurt så masse selv.

Høres det ut som et ledd som klikker til dere og?

Trodde det var beibien som knakk knoker tilslutt jeg...

Skrevet

Jeg hørte faktisk dette for første gang i går morres! Har hørt at det er leddene til babyen som knaker.

Skrevet

Vet ikke hva det kommer av,men jeg syns det høres ut som en bitteliten trykk-knapp som lukkes...

Trodde først ikke at den lyden kom fra meg,men ...... :o)

Skrevet

Har hørt det samme selv, mange ganger. Veldig rart! Lurer på hva det er

Skrevet

Nå ble jeg faktisk litt beroliget over at så mange har hørt den lyden.

Trodde det var noe galt jeg..

Skrevet

hehe, skrev akk ett sånn innlegg på skravlesiden.. nå ble jeg og litt beroliget over at så mange har hørt d..

Skrevet

hvor langt er der på vei forresten??

Skrevet

Hører denne lyden flere ganger for dagen når babyen beveger seg. Noen ganger smeller det skikkelig inni der! Har hørt at det ikke kan være leddene til babyen siden de er så mjuke. Høres ut som fosterposen som sprekker, men det er det jo ikke:) Noen må jo vite hva dette er siden så mange hører det??

Skrevet

eg hører d også... d braker, spesielt når eg bøyer meg fremover å ska ta opp ting... hehe har lurt på ka d e egentlig... merkelig... e forresten 38 uker i dag :)

Skrevet

Det hører jeg også.. å på samme måte som hun over her.. Det er når jeg bøyer meg fremover jeg hører den lyden.. ( høres likt ut som noen som knekker opp fingrene)

jeg er 34+2 på vei.. å virker som lyden kommer fra babyen inni der

Skrevet

dette her er jo d mysteriumet.. jeg lurer sånn på hva d kan være..

Skrevet

som sakt så hadde eg skrevet et innlegg om dette på skravle siden før jeg såg dette innleggget. nå har jeg fått svar på skravlesiden og tenkte jeg skulle legge d til her slik at alle kunne lese =)

Hei! Jeg har også denne klikke lyden. Lege og jordmor er enige om at den lyden kommer når babyen flytter på seg og klemmer på vår tykk tarm! vi kan ikke høre lyd fra babyen!

Uke 39,2 i dag!

Halden2

Skrevet

hehe, her klikker det også innimellom :)

Så da er det når babyen sparker i tykktarmen da? Snedig :o)

Skrevet

flere? noen som vet hva det er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...