Gå til innhold

Hei Trollemor :-)

Anbefalte innlegg

Går det bra på sør-vestlandet? Har du hatt en fin pinse?

Vi har tatt det helt med ro, bortsett fra en tur til svigermor på lørdag.

Nå har jeg endelig fått varene til det andre settet ditt, det har vært noe problemer med varesendingen og pakkingen fra leverandør. Det beklager jeg masse. Så i dag blir det produksjon.... :-)

Og dataen er ennå ikke kommet i hus.....begynner å bli skikkelig utålmodig nå, ja. Men, men....

Leste meg til her på siden at du har fått besøk av tanta....utrolig kjedelig, da. Får håpe at sommeren blir fruktbar for dere, vet jo hvordan det er å vente så lenge.

Jeg har to tantebarn som venter hver sin i juni, 24 og 25 for å være helt nøyaktig. Og jeg gleder meg såå mye till å se de små nurkene når de kommer ut. Hun ene er lei av å vente og hiver innpå bringebærblad-te for å få i gang stormen, mens hun andre tror jeg det kommer til å skje noe med ganske snart. Disse jentene er søsken... :-) også får de en av hver....hun yngste får gutt og den eldste får jente. Koselig det der....

Formen min er veldig fin om dagen....nesten for fin..:-) Kvalmen kommer skjeldnere, og den uovervinnelige sulten har stabilisert seg litt. Det er deilig, for den sulten gjorde meg og A rimelig frustrerte innimellom. Men det er fortsatt visse ting som jeg heiv innpå før som jeg enda ikke orker.....som sjokolade, chips og kaffe.. ikke det værste akkurat. Er 10+1 i dag og enda nærmere målet. Og på fredag våget jeg meg til å bestille time hos jordmor på sykehuset. Skal dit den 19 juni, men det var visst ikke obligatorisk med UL, det måtte jeg ordne selv. Så lenge JM finner hjertelyd skal jeg vente med UL til uke 18-19, da jeg får innkallelse.

Var det sånn at du ville ha fargene sort, brun, beige og sand? Vil du ha samme lengde som det forrige eller vil du kunne surre det to ganger rundt halsen?

Ha en superfin dag, og håper solen skinner der du befinner deg...:-) Det gjør den her...

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5271534-hei-trollemor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei....

Kjempe koselig å høre fra deg som alltid...

Ja her er det også deilig vær, sendte minien i barnehagen med kjole på i dag... med korte ermer og med strikket jakke utpå... dåg strømpebukse, men den kan hun nok hive av seg nå utpå dagen.. helt herlig er det og da er det ikke like gøy å sitte inne.

Min mann skal på tur med jobben i dag, ut på en strand hvor de skal grille og ølle seg litt... så de var jo utrolig heldige med været.

Helgen har vært helt fin, vi slappet av en del men har også fått gjort mye. Lørdag ble minien med naboen i kolonihagen, der de to små (som er født samme dag, kun 1 tile og 12 min i mellom) koste seg ute hele dagen... vi fikk vasket hus og ryddet en del og jeg fikk meg en shopping tur alene i byen.. helrig.

Søndag var vi i dåp til lille Sandra. Vi var begge faddere.

I går var vi på tur nesten hele dagen, vi gikk til et fyr og der ute plukker vi steiner og shell og grillet pølser og koste oss... helt herlig.

Har dere fått noe svar nå på jobben til A? krysser fortsatt fingrene for han.

Kjempe bra at formen din begynner å stabilisere seg... og at de snart er over de 12 skumle første ukene...

Når du mistet sist, hvor tidlig sjedde det?

jeg håper virkelig den lille spiren klorer seg fast og blir hos den mange mnd til...

Så spenende med de to søstrene som skal ha på samme tid da... helt utrolig at de har termin med 1 dag i mellom... så det blir travelt å være mormor i det hustet.... :-)

Ja takk, jeg tar gjærne et kjede i samme lengde som det forje.... blir spennede...

Jeg hadde det turkise settet på meg i dåpen på søndag sammen med en sort bukse, sort jakke og en grå og sølv topp, det frisket opp og jeg fikk også der masse skryt for smykkene...

Gleder meg til å se smykkene... du får legge ut bilde på hjemme siden når de er klare, :-)

Det er noe glat med maskinen min også her på jobb, jeg har nok kommet borti noen innstillinger så jeg kan ikke lese hva jeg skriver til deg. det er så smått, men jeg kan lese det når jeg har trykket på lagre knappen... så du får bare holde ut med alle feliene for det er sikkert noen jeg ser det jo bare ikke..

Da ønsker ejg deg en kjempe fin dag i solen... så mailes, tastes vi snart gijen

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5271534-hei-trollemor/#findComment-5273562
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...