Gå til innhold

Går dere andre her inne på kino fortsatt??

Anbefalte innlegg

Jeg lurer veldig på dette. Har gått flere ganger på kino tidligere i svangerskapet, men nå er det en stund siden sist. Tenker først og fremst på de høye lydene, og om dette kan vœre for voldsomt for babyen. Er i uke 33 nå.

Ellers har jeg veldig lyst til å se OMEN som kommer ut i dag, men siden jeg til tider kan vœre litt overtroisk ;-), er jeg ikke helt sikker på at det er så bra for den lille prinsessa mi i magen. (For de som ikke kjenner Omen filmene så er det filmer som bygger på satanisme).

Hva synes dere???

Fortsetter under...

He, he... Må vel si at jeg ikke har fått startet å gå på kino etter at Jr. kom for 15 mnd. siden.

Jeg ville forøvrig ikke tenkt på lydene. Det skal ikke være skadelig det. Jeg hører på veldig høy musikk nå når jeg går hjemme og Jr. er i barnehagen.

Jeg går på kino og blir å gjøre det fram til fødsel, uten en eneste bekymring.. Lyden kommer ikke til å skade barnet der den ligger med masse fostervann rundt seg, og i øre gangene sine.

Vil også se the omen oooææææ...

Annonse

Har vært på kino et par ganger under svangerskapet, men lyden er så overdrevent høy her, så jeg synes det blir ubehagelig (for mine egne ører). Babyen hører sikkert lydene, men de blir visst ganske dempet inne i magen. Den reagerer vel mer på at du blir stressa eller redd, tenker jeg. Hehe.

Jeg har ikke vært på Kino, men det er mest pga bekkenløsning.

Var på Charlies Angels i forrige svangerskap, og da fikk jeg kraftige protester fra magen på den høye lyden. Det er nok avhengig av hvor sent i svangerskapet du går hvor mye reaksjon du får, samt om det er film med høy/voldsom lyd eller en mer stillferdig variant.

Det der med overtro tror jeg ikke så mye på, men om du er veldig følsom bør du kanskje ligge unna. Babyen tar nok ikke noen skade...

Var på kino i forrige uke,og mht lyden,så gikk det bra.

Så Da Vincikoden og den er det jo ikke så mye høye lyder på da.

Er kanskje litt mer skeptisk til Omen,men du får avgjøre det selv.

Du kan jo prøve,og heller gå derfra hvis det blir ubehagelig.

Kommer ikke til å gå flere ganger før fødsel, så Da vinci koden for ca en uke siden. Var da i uke 32. Problemet for min del var at det var så varmt, og da må man drikke MYE, og så er det jo vanskelig å komme seg på do:)

Lyden under selve filmen var ikke noe problem, men reklamen derimot... Trodde hodet skule eksplodere, så tviler på at lille mann synes det var særlig behagelig.....

Annonse

Heisann

Var på kino i går jeg - to dager over termin og det gikk helt fint. Kom ingen protester fra magen i alle fall. Som de andre sier her, så ligger babyen godt beskyttet i magen med masse vann rundt seg, så jeg ville ikke bekymret meg for den.

Kos deg på kino du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...