Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har selv begynte på akkupunktur, har vært der en gang i uken de siste 4 ukene.. Lurte på om det er noen andre her inne som også har eller prøver det? Har ikke hadde noe normal syklus det siste året, å det mye pga utestående eggeløsning.. Så vi prøver å få i gang den, men det ser ikke ut til å bli så lett.. Hadde sist mens nå 30 april, savner den jeg nå, er en uke på overtid i dag.. ( har ikke testet, og skal ikke er så lei av å bli skuffet av neg svar, også kommet tanta dagen etter, er så typisk).. Hadde vært koselig å hørt om det var noen flere som prøver eller har prøvd.. hilsen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5271325-noen-med-erfaring-fra-akkupunktur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla78 Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei Jeg går til akupunktur hver 14 dag nå etter å ha gått en gang i uken 4 ganger. Syklusene mine er veldig ustabile, og så langt er det tidlig å si om det har virket på meg. Jeg kan i alle fall si at blodprøvene jeg tok denne mnd viste tydelig el - men om det er pga akupunktur eller ikke, det vet jeg ikke. Skader jo ikke uansett..:-) Mannen min prøvde også akupunktur nylig - det gikk ikke så bra.. Han ble brått veldig kvalm, og akupunktøren hadde bare en gang tidligere sett en liknende reaksjon. Hun anbefalte han å ikke gå til akupunktur igjen.. Synd, for det kan jo være det hadde hjulpet han.. Synes det er så deilig å ligge og slappe av etter at hun har satt nålene på meg, jeg sovner alltid:-) Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5271325-noen-med-erfaring-fra-akkupunktur/#findComment-5287762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå