Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 hei..jeg tror jeg er blitt forelsket i en gutt jeg møtte på nettet for en god stund siden,vi har snakket sammen en god del og vi føler at kemien er der.vi har også sett verandre på webcam,men alldrig møtt hverandre i virkeligheten... han kommer oppåver st hans å jeg gleder meg som en onge,men gruer meg også. for vet jo ikke om han lurer meg eller ikke.han sier han ikke gjør d osv.sender også meldinger med hverandre.. noen her som har møtt kjerester på nette her osv noen som har noen gode råd om hva jeg burde gjøre osv, er helt fra meg jeg.har kunn hatt ett seriøst forhold og d varte i 7 år,så vet liksom ikke hvordan d er å være forelsket,men d kribler i hele kropen når jeg tenker på han*flau* noen gode råd til en litt forvirret person hihi=O) takker for alle svar..
Trollemor og snuppa! Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Hui, du må huske på å puste når du forteller.. hehe.. Ja, jeg møtte mannen min på nettet... Og man kan bli veldig forelsket i en man aldri har møtt ja! MEN; Mye av den forelskelsen er illusjoner.. Ting kan være veldig annerledes enn det man tror, og det er viktig å prøve å ha litt is i magen. Jeg ville først og fremst ufarliggjøre første møtet! Møt han på en kafè og se hvordan ting går. Hvis det ikke funker og du ikke liker typen, så er det lettere å bare gå! Ta ting i rolig tempo og ikke stress.. (Det gjelder vel alltid når man blir forelsket kanskje.. hehe) Lykke til! )
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Det som jeg synes er vanskelig er at han bor ganske langt unna,men sagt at han kunne flytte opp hit vist d ble oss 2 en gang...
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 Siden du ikke kjenner ham fra annet enn internett så møt ham iallefall på et offentlig sted først. Ikke hjemme hos deg! Det er litt greit å finne ut hvordan han type han er, før du slipper han helt innpå deg personlig.. Er nå min mening da :-) På internett kan man nemlig være den man ønsker.. Virkeligheten er gjerne en helt annen.. Husk på det, og vær forsiktig! Men jeg håper jo selvsagt at han er den du tror ham er og at dere finner tonen, det er nemlig en helt herlig følelse å være forelsket :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå