Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Fikk min første mens siden fødselen på lørdag, og nå er den ikke mere!! 3 dager varte den.. I motsetning til før; da varte den 1 uke!! Er dette normalt?? Takknemlig for svar.
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #2 Skrevet 6. juni 2006 Min varte også noen dager kortere første gangen, men så blødde jeg til gjengjeld dobbelt så mye. Det ble mer som før da den kom for andre gang.
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Blødde mye mindre enn jeg gjorde før jeg... Hmm...
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #6 Skrevet 6. juni 2006 ok, jeg tenkte kanskje det kunne være renselsen som ikke var helt over..... he he, kanskje litt i seneste laget det da... Men jeg har hørt om flere som får annerledes mens de første gangene, så det er nok helt normalt )
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #7 Skrevet 6. juni 2006 Ok, takk skal du ha. Tenkte litt på om jeg kanskje kunne være gravid igjen, hørt snakk om festeblødninger og bla,bla,bla.. Men har jo hatt sånn mensmurringer så regner med det bare er mensen som driver å ordner seg tilbake da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå