Gå til innhold

LEI.........


Praelia

Anbefalte innlegg

Hei hei.....

Trodde endelig at ting skulle begynne å gå bedre. Men i natt kom kvalmen for alvor tilbake. Har hengt over do-skplen siden 3 i natt, og må få lov til å si at jeg er LEI!!!!!!!

Er 11+1 idag, og håper inderlig ikke at jeg skal holde på slik hele svangerskapet:(

 

Håper dere har en bedre dag enn meg:)

(litt nedfor her jeg,hehe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, utrolig kjipt. Er grisekvalm selv, men går litt opp og ned og har ikke kastet opp enda..

 

Tar det som et trygt tegn på at det er noe som spirer og gror der inne :)

 

Hvordan går det ellers da, noen andre symptomer? Høres jo ut som du har nok med kvalmen men...

 

Lykke ti lfremover, håper du blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring:)

De andre symptomene har avtatt litt den siste uken. Som trøttheten, den hyppige vannlatingen og krampe i lusken. Men har forsatt ømme bryster og som sagt er jeg kvalm!!

 

Hvor langt er du på vei mie 78?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i slutten av uke 7, 7+5 tror jeg. Kjempeømme bryster her også!!

 

trener en del til vanlig og prøver spise en del frukt og gønt osv, og hadde selvsagt stor tro på at jeg skulle fortsette med dette da jeg ble gravid.

 

Men orker ikke trene (prøver å gå en tur og få litt frisk luft hver dag, om det så bare er rundt huset her he he ), og har absolutt ikke lyst på frukt og grønt - ikke lyst på noe egentlig, men er jo sulten... Spiser en del Kiwi da, det duger ;)

 

Føler jeg sutrer noe fælt her, men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, sutre må vi få lov til, for dette er ikke bare en dans på roser!!

Lever selv på sure epler og salt lakris,hehe.....

Har ikke vært ute på tur på evigheter jeg.Selv om jeg ikke er så trøtt lenger, sparer jeg de kreftene jeg har slik jeg kan komme meg på jobb.

 

Uansett må du ha lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste her en gang om ei som spiste et par tre Dundersalt (sånner drops) midt på dagen mot kvalme. Du kan jo alltids prøve :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, working girl, jeg er 11+2 i dag, så vi er jo ca like langt på vei. Jeg er også fremdeles kvalm... var litt bedre i helga, men det var sikkert bare fordi jeg hadde fri. I dag er jeg kvalm igjen, men har heldigvis ikke kastet opp, bare brekker meg hele tiden. Har 50% sykemelding og det hjelper veldig. Pleier å være verst på ettemiddagen og kvelden for meg, og hver gang jeg blir litt sulten. Jeg er også ekstremt utslitt, på lørdag skulle jeg shoppe litt, men mått gi opp etter mindre enn en time, var helt utslått... Vi får satse på at det blir bedre om noen uker, nå er vi i alle fall snart ferdig med 1. trimester. Krysser fingrene for at det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bobby 77

Så gøy at vi er ca like langt på vei:)

Skulle gjerne sykemeldt meg 50%, men je har ikke fast stilling enda.

Går å venter på svar om jeg får jobben jeg nå er i. Jeg har det som regel bedre jeg også, når jeg har fri å kan slappe av. Typisk nok skal jeg i møte igad:)men men,,,,,

 

Vil ønske deg lykke til videre!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, går mye i dundersalt og pulverpadder her også ;)

 

Godt å ha noe å suge på, glemmer litt at jeg er kvalm da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...