Elvedatter Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 Æsj, den lyseblå buksa til lillegutt blir ikke ren igjen. Det er blitt Gallia melon flekker på den og de sitter som støpt. Små orange flekker på hele greia. Usj... Han bryr seg jo så klart ikke, men mamma synes liksom ikke de matcher noe annet i garderoben hans hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 Usj, så kjedelig når det skjer. Jeg prøver å være snar å gni flekkene med zalo, og rett i vaskemaskinen. Zalo er vidunderkur på flekker, men de må være ferske. Ellers har jeg prøvd vanish spray, og det hjalp og. Faktisk på noen gamle fettflekker og. Men noen flekker hjelper ikke noe på. Mamma får nok gå i butikken og kjøpe ny lyseblå bukse til lillegutt! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene27 Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 Vanish oxi action bruker jeg på vanskelige flekker... tar det meste, det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå