Elvedatter Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 Aaaaaaaa, så deilig å stå opp og se at sola skinner fra en skyfri himmel. For en gangs skyld våkna jeg før lillegutt. Var lys våken kl 6.00 i dag tidelig, kan telle på 1 hånd hvor mange ganger det har skjedd de siste årene. Så nå har jeg spist en god og sunn frokost og er klar til å ta fatt på en nydelig dag. Lillegutt er så klart oppe og har spist han også nå. I dag skal vi gå en laaaaaaang tur. Håper vi alle får en stråååååååålende dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja ikke sant? Nydelig her og. Men jeg synes det er vanskelig å være ute, når lillegutt ikke vil ligge i vogna. Vil bare bæres når vi er på tur, og da er han jo rett i sola. Ikke bra det. Får komme oss ut når han sovner, selv om luren bare er en liten halvtime. Andre som har samme problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 Nydelig vær her også, men jeg orker ikke ut!! Bihulebetennelse og slapp som bare fy.. og ett hus som bærer preg av en slakk familie.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #4 Del Skrevet 6. juni 2006 Willow: Satkkar deg da. Det høres ikke godt ut med bihulebetendelse. *godbedringsklem* Været her er heller ikke så verst, lettere overskya, men varmt og fint. Blir nok en liten trilletur ja. Men som fru G, så liker ikke tausa å ligge i vogna våken....slikt er oppskrytt!! Derfor triller jeg når hu skal sove. Og freden varer 30 minutter! -Gleder meg til hun blir litt større og sitter bedre i sportsvogna, og kan få med seg litt av det som skjer. Men uansett, det blir nok en fin dag. Her er også en sunn frokost inntatt!! Ha en strålende flott dag jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 6. juni 2006 #5 Del Skrevet 6. juni 2006 Alt ligger til rette for en nydelig dag her også. Har allerede fått en fantastisk start i morres! Våknet av at lillegutt skrek og da jeg så på klokken viste den 7 og lillegutt lå enda i kurven sin. Når jeg tenke etter hadde jeg ikke hatt han i sengen siden jeg ammet han i 00.30 tiden. = Han hadde sovet i kurven sin alene hele natten!!!! Det er første gang på 5 mnd han har sovet så lenge i strekk. Vanligvis ville han spist 2-4 ganger. Kan være at han var veldig trøtt pga at han ikke ville sove noe særlig på kvelden. Uansett var det herlig å få sove en hel natt i strekk (våknet i 4 tiden, men sjekket bare at lillegutt sov og så sovnet jeg igjen). Håper det gjentar seg flere ganger etterhvert! Nå ligger han og tar seg en kjapp formiddagslur og så skal vi gå tur senere i dag. Ønsker dere alle en kjempefin dag !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #6 Del Skrevet 6. juni 2006 Åååå så deilig!!! Flinke gutten til mammaen sin det:-) Håper han fortsetter slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*makrell i tomat* Skrevet 6. juni 2006 #7 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja,dagen i dag har vært nydelig!!! Startet stille og rolig med mye kos i senga før vi stod opp ) Storebror har laget seg en "vane"om at han må ha "bensin til kroppen" før han står opp! (bensin er lik kos), det er koslig det,så lenge man har tid til det... Så bars det til bhg,han storkoser seg der,så det er ikke noe problem å levere ) Jeg og tuppelura hadde barseltreff på timeplanen, og det er alltid like koselig,morsomt og spennende... Vi er en gjeng på 7stk, som møtes hver 14.dag ) Nå sitter jeg å koser meg med pc`n på fanget, to søte små i senga og en sambo som jobber.... Kan en ha det bedre en helt vanlig tirsdag??...he-he-he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå