Gå til innhold

Hvor mye kvalme/svimmelhet/hodepine har dere før dere ber om sykemelding?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her har kvalmen nettopp startet, og jeg vil bare sove. Klarer ikke dusje uten å ta pause (sette meg ned ei stund). Vet at dette er normalt, men har lyst til å være hjemme i stedet for på jobb...Har et stillesittende yrke, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Er ikke plaget med hodepine og svimmelhet (litt, men ikke mye), men er vedig trøtt og sliten og konstant kvalm.

 

Vurderer å ringe legen å få 50 % sykemelding - kanksje det hjelper på deg også?

 

Jeg er i butikksjef i en klesbutikk hvor tempo er høyt og det stilles store krav til meg som sjef (men er elendig betalt, blir så provosert, og har derfor ingen betenkeligheter med å sykmelde meg)

 

Føler jeg ikke klarer å gjøre jobben min tlfredsstillende, nå er det snart salgsstart og nattåpent og jeg blir helt matt av tanken..

 

Ta en telefon til legen din! Kanskje du kan få en uke sm i første omgang og se om dt hjelper. De sier jo at man ofte føler seg bedre etter hvert - jeg klamrer meg til det håpet! Er i uke 7..

 

Lykke til , håper formen blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer litt sjøl nå jeg. Har egentlig vært i bedre form nå enn forrige svangerskap. Da var jeg kvalm fra uke 6 til 13 ca. Nå har kvalmen kommet, er i 9. uke, men ikke så sterkt som sist. Er enormt trøtt og har bare lyst til å sove. Har også stort sett et stillesittende arbeid og egentlig lite å gjøre dvs lite som haster på jobben nå, men det er ikke koselig å sitte her hele dagen å føle seg uggen... Tror jeg får ringe legen. Har bytta lege siden sist pga flytting, så jeg håper bare det er en forståelsesfull lege og ikke en sånn som sier at "graviditet er ingen sykdom"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...