Gå til innhold

så var det denne slimproppen igjen da!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frantic

Er nok individuelt hvor tid slimproppen går. Hos meg gikk den når riene startet med førstemann - gutten ble født 18 timer etterpå. Med andremann gikk den faktisk ikke før det var nesten full åpning, men da gikk det bare 3,5 timer fra første ri til babyen var født... derfor var jeg litt sen til sykehuset, tenkte at jaja slimproppen er jo ikke gått enda, så jeg har sikkert ikke så mye åpning. Kom inn på føden med full åpning og den eneste grunnen til at babyen ikke kom hjemme eller i bilen var at fostervannet ikke var gått enda - vannsekken var det eneste som holdt hodet på plass. Så det anbefales ikke å gjøre som meg å vente hjemme på at slimproppen skal gå :-)

Så ingenting til den i første svangerskap. I andre svangerskap gikk den vel mens jeg hadde rier noen timer før hu ble født.. husker det kom en del slim men tenkte ikke over at det var slimproppen.

Tror slimproppen er veldig oppblåst her på bim, for snakker du med andre gravide/ de som har født så er det få tallet så har tenkt på slimproppen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...