corobale Skrevet 6. juni 2006 #1 Skrevet 6. juni 2006 Hei jenter Trenger noen innspill fra dere. Jeg har arvet en gammel sprinkleseng i lakket furu. Den er skikkelig nedslitt og jeg har gledet meg til å freshe den opp med hvitmaling. I helgen gikk jeg løs med pusse papir og tenkte jeg skulle kjøpe maling i dag, men så fikk jeg en kommentar om at maling av barne seng var en skikkelig no,no. Det er fortsatt 2 måndeder til prinsessen kommer og jeg vil tro at det er mer enn nok tid til at evnt lukt etc forsvinner. Dessuten er det jo ikke snakk om at hun vil bite på sengen den første tiden akkurat.... Hører veldig gjerne fra dere. Er det jeg som er dårlig opplyst her eller er dette en typisk "hysterisk" kommentar?
Lis67 Skrevet 6. juni 2006 #3 Skrevet 6. juni 2006 Jeg syns du skal spørre i fargehandelen! Kan ikke tenke meg at det skal by på problemer å få den sengo malt. Tenk så fin den blir! Lykke til!
Gjest Skrevet 6. juni 2006 #4 Skrevet 6. juni 2006 jeg har malt vår seng; har aldri hørt at det kan være farlig! mal i vei du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå