Gå til innhold

Litt oppdatering fra meg (De som ikke liker blod må ikke lese)


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg er nå i 10+0 å begynnte å blø igjen i dag. jeg blødde fra uke 5-8, da stoppet det. Blir litt nervøs av dette jeg. kan det ha noe med at vi hadde det litt intimt i går(for å si det med finere ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke flere her inne som har opplevd å blø etter sex, uten at det er noe galt? Har også lest i boka til jordmor Siri at det er helt vanlig, så alt er sikkert bare bra! Men hvis det fortsetter kan du jo ringe legen, bedre å være på den sikre siden enn å gå å bekymre seg.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig å blø litt etter sex, men hvis du er urolig så ta kontakt med noen.

Jeg var en tur på føden igår jeg, pga brunlig utflod. Da sjekket de alt mulig, og alt var bra og betryggende. Ring noen du også, så slipper du den frunnløse bekymringen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

ikke for å si hva du burde gjøre og ikke gjøre- men iogmed at du har blødd så mye som du sa så er det rart legen ikke rådet dere til å vente med sex til etter uke 12?

Venninna mi hadde brunrødt utflod og fikk beskjed om å avstå fra sex til etter uke 12- da spontanabortfaren går betraktelig ned..

(det var forresten ikke noe galt med henne)

 

Håper blødningene gir seg hvertfall :) ikke noe gøy å engste seg for mye

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har blødd litt etter sex en gang, i uke 8. Det kom faktisk to dager etter vi hadde sex, bare littegrann brun utflod. Har vært på UL etterpå, og alt var bra da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blødd etter sex. Tror det er ganske normalt. Men jeg var ikke plaget av blødninger i utgangspunktet, da tror jeg at jeg hadde latt være å ha sex en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar alle sammen. VI har ikke hatt det på langt over en mnd. Så skulle berre prøve, men det var svææææææææææææært lite så vet ikke om jeg vil kalle det sex en gang, derfor begynnte jeg å lure litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har ikke komt noe nå, heldigvis. Jeg må nok berre vente å se som vanlig. begynner å bli lei av alle disse bekymringene, men sånn er det vel berre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...