leodora Skrevet 6. juni 2006 #1 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei i natten. Tenkte jeg bare skulle ta litt "ansvar" å legge igjen et innlegg, siden det har vært stille her. Jeg synes det er bra med denne siden. Først vil jeg si gratulerer til alle dere som har blitt gravide. Og lykke til med dere som venter på test. Og til dere som snart skal dra ned til danmark. Jeg klarte å få feber på forrige el, men går på pollenmedisin som ikke kan kobineres med gravid..så det passet jo bra på en måte da. Var nede på stork i mars, husker ikke om jeg skrev inn om at mensen kom med masse smerter, klumper og blod og en betennelse. Skulle vente en til tre sykluser..og det tar jo tid med meg. De er jo aldri på under 35 dager. Har gjort andre ting imens da. Blant annet kommet meg ut av skapet, og det minsker stress..fortalt til familie om planene mine om å få barn som singel. Får støtte derog det er godt. Ha en god natt alle sammen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5270312-hei-i-natten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå