Gå til innhold

Jeg har lagt ut et par nye magebilder i svart/hvitt om noen vil titte!! :o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 3.juli, så er litt lenger på vei enn meg du da! Fine bilder du har lagt ut, kjempe søt jente dere har fra før! :o) Likte det svart/hvitt bildet av henne så godt! :o) Du har nok litt større mage enn meg du ser jeg, men så vokser kanskje magen fortere med andre enn for meg som er førstegangs også...!?

Begynner å bli klar for å bli ferdig snart du nå? Jeg føler meg ganske klar nå, så frykter den siste tiden kan bli litt lang for meg gitt! Håper jeg bare slipper å gå over tiden jeg! Hehe! :o)

Hei.

Flotte bilder du hadde :-)

Kan jeg spørre om noe? Vi hadde så like mager hi hi ser du har en fin kort strek litt over og litt under navlen,har du oxo hatt en kikkhullsopperasjon kanskje? Jeg har og da ble det slik....men blir nok lys igjen etter fødles vil jeg tro

Hei anonym!!

Bare å spørre veit du!! :o) Nei, har ikke hatt noen operasjon. Den streken over navelen er nok desverre et strekkmerke jeg har fått akkurat ved piercinghullet jeg har der! Og strekkmerket sniker seg lengre oppover for hver uke, men men... Litt må man vel regne med, vi får tenke på at vi får en nydelig liten baby snart! Og da er det jammen meg verdt det!! :o)

Annonse

Flotte bilder! :-)

Så dere hadde kjøpt vugge, er den kjøpt privat eller fra butikk? Pris?

Vi har også kjøpt vogge, kjøpte privat av en vi kjenner. Fikk den for 1500,-, bare lurte på hva prisene egentlig ligger på..? :-)

Vi var kjempe heldige og fikk en til å lage vugge til oss. En på jobben til mor er kjempe flink til slik så hun fikk overtalt han til å lage, og han skulle nesten ikke ha noenting for den! :o) Den ble sååå fin synes jeg, gleder meg så til å bruke den! :o) Men veit egentlig ikke helt hva prisene ligger på jeg.. Men på finn.no er det kjempe fine håndlagede vugger til slags for 2950, fra Hem Interiør! Men det finnes vel rimeligere vugger på Skeidar, Bohus og andre butikker kanskje... Synes ikke 1500,- var så ille pris jeg da!! :o) Har du lagt ut bilder av den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...