celz Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Dette går så altfor fort!! Bare tre mnd igjen til termin i morra! Har en liten gutt på 17 mnd også, og det begynner å bli tungt å bære han rundt - han går ikke enda Håper det ikke er skadelig for babyen og meg å bære han? Kjenner stadig hardere spark og magen begynner virkelig å bli stor..veier like mye nå som ved sist fødsel så lurer egentlig på ossn dette vil ende. Har hatt en del kynnere de siste dagene, og er sliten i korsryggen. Halsbrann kommer jeg heller ikke unna - noe som stadig blir verre. Ellers er det ikke så plagsomt å være gravid Prøver å leve som før å hører på kroppen om den ikke er enig. Får synsforstyrrelser om jeg overanstrenger meg..akkurat som det glitrer foran øynene på meg..noen fler som har det slik? Hva er egentlig det? Det går bort da je setter meg å slapper av. Går nå inn i uke 27 Termin 7. sept 06 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5269964-s%C3%A5-er-uke-26-over/
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 Høres kjent ut du... Jeg også har flimring for øynene om jeg overanstrenger meg... Og korsryggen føles som om den skal si takk for seg til tider...For så å oppføre seg igjen. Jeg klarer jo ikke å la være å bøye meg etc... Så til pass til meg selv Er i slutten av uke 26...Da jeg logget meg inn nå stod det 101 dager igjen...gulp. Tiden raser jo vanvittig av gårde! Har du fått deg pene vannfulle ben enda? Mine er virkelig flotte etter en dag på jobb. Om jeg tar meg tid til å ha bena høyt en stund så hjelper det heldigvis... Har også stadig hardere spark om mye romstering nå... Kvepper masse til tider . Men liker det Vi får håpe på en temperert sommer ( uten 40 grader) og mager og rygger som oppfører seg som de skal Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5269964-s%C3%A5-er-uke-26-over/#findComment-5280645
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå