Gå til innhold

Juni: Jeg må bare fortelle det her også - har grått masse for dette fordi det er så trist og rørende for meg

Darth Vader

Anbefalte innlegg

Svigerfar ringte i dagmorges for å gratulere minsten med dagen. Samtidig så ville han spørre om vi ville ha noen av dukkene som svigermor har laget - og det vil vi selvsagt (fantastiske dukker - sånne som man ikke kan få kjøpt uten å punge ut tusenvis av kroner per stk.). Han skal flytte i leilighet, og har ikke plass til å ta med seg alle.

Så sa han at han hadde en spesiell dukke til oss også som vi ikke hadde sett. En dukke som svigermor hadde laget i bryllupsgave til oss. Buhu - gråter bare jeg skriver det jeg. Vi er jo ikke gift - og jeg vet svigermor gjerne ville at vi skulle gifte oss, og en gang vi snakket om bryllup og gaver vi to, så sa jeg at den flotteste gaven jeg kunne tenke meg var om vi kunne få en av dukkene hun har laget. Hun ble veldig forundret og litt glad også og syntes det var et merkelig ønske (beskjeden dame når det gjaldt egne talenter). Men jeg ante ikke at hun faktisk hadde laget oss en spesiell dukke. Hun døde for fire år siden og fikk aldri gitt oss den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, skjønner godt at du ble rørt da ja!

Det høres ut som du har verdens snilleste svigermor :)

Du får finne den fineste hedersplassen i huset deres til denne dukken da, så viser du henne hvor mye den betyr for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at hun ikke fikk oppleve det da, men hun hadde nok god tru på dere. :)

Ka samboeren sier til det hele da, virker som han har utrolig flotte foreldre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig og egentlig så utrolig trist. Men så godt å vite at den har hun laget til dere og laget den fordi du så gjerne ville ha den. Da tenker du på henne når du ser dukken.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, kjenner jeg har lyst å gråte litt nå.

De dukkene høres så fine ut. Jeg har lyst å se hvordan de ser ut. Svigermor din hdde nok lyst du skulle få dukken uansett om dere gifte dere eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...