solstjernen - seksbarns mor Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Kjære bruker av MSN Groups, Det har ikke vært aktivitet i MSN-gruppen April-klubben de siste 90 dagene. Til brukernes beste sletter vi passive grupper med jevne mellomrom. Vi håper du kommer tilbake. Det er aldri for sent! Hvis gruppen din fortsetter å være inaktiv de neste 14 dagene, blir den slettet. Hvis du vil beholde gruppen, klikker du på lenken nedenfor og følger veiledningen på nettsiden. Eg har selvfølgelig trykket på den knappen der me ville beholde gruppen vår - men da må me begynne å bruke den igjen. Hva sier dere - vil dere være med på å bruke den litt igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, jeg skal jaggu ta meg en tur inn der en kveld og legge inn noen ferske bilder av supergullet. Håper flere gjør det. Er gøy å følge med i utviklingen : ) Hadde nesten glemt hele klubben jeg...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smokie m/ nr 3. Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 Eg vil gjerne vere med på å halde liv i den! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 6. juni 2006 #4 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja det hadde värt koselig om vi kunne bruke den igjen. Jeg har värt innom med gjevne mellomrom for å se om noen chatter der,men det har ikke vært noen i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. juni 2006 #5 Del Skrevet 6. juni 2006 jeg vil også være med, men pc'en her har vært fikset på så jeg har mistet alle bokmerkene og passordene mine, så jeg trenger i alel fall en link! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå