Gå til innhold

Juni: ullevål....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen som vet hvordan det går der for tiden....??

jeg brukte ikke mange timer på fødselen sist, og nå regner jeg med at det går kanskje litt raskere...;)

og med et lite hode som ikke er festet, og to barn som må ha barnepass, en mann som skal ut å reise (10 mil fra Oslo).... og selvfølgelig familie et stykke unna....bare lurere jeg....

Er en smule engstelig for tiden....hva om ullevål ikke kan ta i mot meg da??? Ser for meg at jeg sitter der i en taxi med to små barn og veer, underveis til et annet sykehus..

Ikke det....alt ordner seg stort sett...;)

 

Flere som skal til Ullevål i juni??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke plass på Ullevål jeg... Ble Ahus, men de har ikke akkurat tid til meg der heller! Må ha ks, og d skal utføres 7-10 dager før termin. Men d rekker de selvfølgelig ikke... Så har fått time på termindagen! Skikkelig bra stellt med gode gamle landet vårt for tiden... Grrrr...

 

Men har ikke hørt noe spesielt om Ullevål i d siste. Kanskje d har roet seg litt? Håper d for din del:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da... det høres ut som om du har litt alvorligere ting å tenke på enn meg da...;) håper babyen har tenkt å være i magen en stund da, slik at det ikke ender med hastesnitt...;)

 

Ikke det jeg har vært med på en del ks, operasjonsteamet holder nesten pusten mens det står på, men det går jo så raskt og greit ....:)

lykke til ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på svangerskapskurs på Ullevål i forrige uke, og da sa jordmødrene at det har blitt mye bedre på Ullevål enn det har vært tidligere. De avviser langt færre nå enn tidligere, men at de fremdeles måtte avvise noen da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...