Gå til innhold

September: 3D UL Nøtterøy

Anbefalte innlegg

Var på 3D Ul på Nøtterøy 1 juni. Anbefaler alle å gå på 3d UL, fikk se masse av lille snuppa. Hun var ikke helt samarbeidsvillig på slutten, men vi fikk se fjeset hennes til å begynne med. Hun var veeeldig trøtt, så det var ikke så mye liv.

De var veldig flinke der, fikk med masse bilder og DVD av hele ultralyden. legen mente også ta vi er en uke før termin faktisk så det kan være vi får sent august barn, men jeg holder meg til terminklubben her:-).

Har lagt ut bilder, de er litt utydelige, men se på Våre album-Frøet 020906.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5269192-september-3d-ul-n%C3%B8tter%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, nok en gang.. HELDIG du er som vet kjønnet altså!!!

Jeg skal på en kontrollskjekk på Ullevål i morgen (8.juni) - hadde 3 små dråper med blod for 2 uker siden (var ikke farlig, men de har rutine på at man skal skjekke etter 2 uker. Det sparker som bare det i magen nå, så det er masse av liv der inne) Dersom det blir en skikkelig UL (som jeg håper) KANSKJE jeg kan spørre om de ser kjønnet. Så får de heller bli sure å si "det er ikke derfor du er her", men spør uansett jeg :P hehe.. Men nå er det ikke sikkert at jeg får vanlig UL da, mulig det bare er en rask skjekk. Selv om de sa ca 30 min. jaja, vi får se!!!

Lykke til!! Hadde litt blod selv jeg for en uke siden, men tror det var en rift. Har ihvertfall ikke vært hos legen også var vi på 3dUL og da var alt fint..

Gi beskjed om hvordan det går og om kjønnet hvis du får rede på det. Er jo bare å spørre:-). Jeg sier vi ikke vet når vi er på UL nå, og har fått bekreftet tre ganger at det er jente. Så da er det vel ganske sikkert:-)

Skal på kick off fra tors- fredag med jobben så det er ikke sikkert jeg får svart før fredag ettermiddag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...