Anonym bruker Skrevet 5. juni 2006 #1 Del Skrevet 5. juni 2006 Stikker innom her til dere! Er ikke gravid, men lurer veldig på følgende: Er det mange her inn som ikke fikk pos test før en stund etter IKM-dagen? (som fikk neg test rundt IKM, men positivt etter ei tid...) Er det vanlig eller uvanlig at den ikke slår pos ut før dager/uker etter IKM-dagen? Går og venter og venter og venter - men neg test... Blir kjempegla for svar!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #2 Del Skrevet 6. juni 2006 Ingen som måtte vente ei tid etter IKM med å få positiv test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3pårappen :) Skrevet 6. juni 2006 #3 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg fikk ikke positiv test før etter 7 dager etter ikm, selv da var den veldig svak. Forrige gang jeg var gravid fikk jeg sterk positiv etter 7 dager over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2006 #4 Del Skrevet 6. juni 2006 Tusen takk for svar! Har et håp om at jeg skal havne innenfor den kategorien. Er ei uke over i dag, fikk neg sist i går. Håpe, håpe! Men ingen spes symptomer desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille75 Skrevet 6. juni 2006 #5 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei.Min første test var negativ,men ventet noen dager før jeg tok en til test og den var da positiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå