jenny77 Skrevet 5. juni 2006 #1 Skrevet 5. juni 2006 Hei igjen:) Ja en vår baby må vi få til!!! Har du begynt meg EL tester?? Tror jeg vil vente med det... Virker så innviklet...
jenny77 Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #2 Skrevet 5. juni 2006 Jeg startet visst en ny link jeg... I de månedene dere har prøvd har dere prøvd annenhver dag metoden?
LilleVakreAnna Skrevet 5. juni 2006 #3 Skrevet 5. juni 2006 Nei jeg har ikke brukt el-tester, og trur ikek jeg kommer til å gjøre det heller. Prøver å ikke bli altfor fokusert her. Vi har ikke prøvd annenhver-dag-metoden dessverre, skyldes egentlig at både jeg og typen reiser mye i jobben, og er litt for mye borte fra hverandre. Det passer dårlig nå når vi har begynt å prøve kan du si! Men skal vertfall prøves ut i sommerferien:)
jenny77 Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2006 Ja jeg komer heller ikk til å begynne med EL tester... Jeg føler også at det er å bli litt for fokusert... Tenker heller istedet på når jeg ca skal ha eggløsning... Blir spennende å se, men litt skremmende også... er jo en stor avgjørelse å bestemme seg for å få barn...
LilleVakreAnna Skrevet 5. juni 2006 #5 Skrevet 5. juni 2006 Ja sant, litt skremmende er det absolutt. Men med meg har det skjedd en stor forandring særlig det siste året. Før syns jeg det var moro å se andres babyer, at de var veldig søte osv, men det var ganske utenkelig å få barn sjøl enda. Nå derimot ønsker jeg meg virkelig en baby! Syns det blir helt greit å være mindre med på ting, uteliv osv, ikke redd for å bli bunnet på noen måte. Så det er nok noe med den biologiske klokka som begynner å tikke... Nå skal jeg snart ta kvelden her, men vi må snakkes igjen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå